czwartek, 11 lutego 2010

Czy list dotarł do pana prezesa Guerna?

W dniu 11 lutego 2010 roku skierowałem do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta (UOKiK) pismo następującej treści:
Witam Państwa!
W dniu 23 listopada 2009 r. wysłałem list ze skargą do Prezesa Zarządu Canal+Cyfrowy (p. załącznik). Do dziś nie otrzymałem odpowiedzi.
Chciałbym zapytać, czy nadawcę tej interwencji obowiązują jakieś terminy i czy w ogóle ma on ustawowy obowiązek na takie skargi odpowiadać.
Na antenie Canal+ grała niedawno Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Jerzego Owsiaka, w końcu 2009 był organizowany przez Stację Okrągły Stół dla Piłki Nożnej. To musi świadczyć niezwykle pozytywnie o panu prezesie Guernie. Nie chce mi się wierzyć, że człowiek tej klasy nie miał czasu, by zlecić swojemu pracownikowi polecenie, kurtuazyjnej choćby odpowiedzi. Nawet, gdyby ustawowo nie był do tego zobligowany.
W dniu 23 listopada 2009 roku osobiście zaniosłem list do siedziby Cyfry Plus i mam jego kopię, którą w recepcji sygnowała pani Karolina Wdowska.
Czy możliwe, żeby pismo do pana Prezesa nie dotarło. Czy mógłbym prosić o ewentualne sprawdzenie tego?
Rozumiem doskonale, że sprawa jest dość błaha.. Ale jednak od lat jestem regularnym abonentem Stacji, nie zalegam, a dyskomfort z usługi mam dokuczliwy i częsty.
Mając nadzieję na pozytywną odpowiedź
Pozdrawiam serdecznie
itd.(szczegółowe dane w załączniku)
I czekam teraz na odpowiedź z UOKiK

Brak komentarzy:

Obserwatorzy

O mnie

Warszawa, Poland
Kibic sportowy