poniedziałek, 28 grudnia 2009

Przyszedłem! Zdziczałem! Zawyłem!


27.12.2009. Canal+Sport. Liga angielska: Hull City – Manchester Utd (1:3). Komentowali: Piotr Laboga* i Przemysław Rudzki.
Poziom komentarza żaden. 2 × NIC. Jest powiedzenie: Nic dodać, nic ująć. Tych NIC to nie dotyczy. Odjąć cokolwiek od nich nie sposób – nie ma z czego. Dodać coś, choćby najprymitywniejszą niedorzeczność – to owe NIC – niesłużenie nobilitować, a tę niedorzeczność boleśnie skrzywdzić. Bo żadna głupota nie zasługuje na towarzystwo takich NIC! Telewidzowie-abonenci – tym bardziej!

* Panie Laboga! Przekroczył Pan wszelkie granice! Tak wydzierać się w tysiącach cudzych mieszkań to objaw zdziczenia. Tylko dlatego, że np. Andy Dawson (Hull) strzela na bramkę MU Pan musi przeraźliwie wyć. To jakby ohydna, obraźliwa parodia dramatycznego krzyku kogoś dotkniętego autentycznym, niewyobrażalnym cierpieniem. Nikt Panu tego nie powiedział? To ja Panu powiem: idź do lekarza młody człowieku, bo coś Cię „jebło” w mózg i trzyma.

Brak komentarzy:

Obserwatorzy

O mnie

Warszawa, Poland
Kibic sportowy